Best price guarantee

Best offer

EXPLORE

Let the pain itself be great, let the education of the elitist be pursued to some extent, let the sorrow of the veneas be pure, the bed of the great fringilla urn, the porttitor rhoncus pure pain

Most Popular

Prima hotel voor overnachting en ontbijt!! Geen overdreven poespas, verzorgde kamer!

Veelgestelde vragen

Check-in & Check-out 

  • Hoe laat kan ik inchecken?

    Uw kamer is gereed vanaf 15:00 uur. Vanaf dit tijdstip kunt u inchecken bij de receptie. 

  • Hoe laat dien ik uit te checken?

    We vragen u uw kamer te verlaten en uit te checken voor 11:00 uur.

  • Waar vind ik de receptie?

    De receptie bevindt zich direct bij binnenkomst aan de linkerhand.

  • Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik betalen?

    Bij ons kan er betaald worden met debitcard, creditcard, cadeaubon van Landgoed Duin & Kruidberg, cash met uitzondering van 200 en 500 biljetten. 

  • Is er altijd iemand bereikbaar bij de receptie?

    De receptie is 24 uur per dag bereikbaar. 

  • Kan ik ook een early check-in of late check-out boeken?

    Wij vinden het fantastisch dat jullie extra lang van het verblijf willen genieten, echter is early check-in of late check-out is alleen mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen een bedrag van 25 euro per uur. Bel hiervoor een dag voor aankomst even naar de receptie. 

  • Wat zijn de tijden dat ik kan ontbijten?

    Het ontbijt wordt dagelijks in het Souterrain geserveerd. 

    vanaf zaterdag 23 december tot en met zondag 7 januari wordt het ontbijt geserveerd tussen 08:00 - 11:00. 


    De reguliere openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 07:00 - 10:00. Op zaterdag en zondag 08:00 - 11:00.


Handig om te weten bij het boeken van een verblijf

  • Mag ik gebruik maken van de Spa & Wellness?

    Alle hotelgasten mogen binnen de openingstijden vrijblijvend gebruik maken van de Spa & Wellness faciliteiten. Óók op de dag van aankomst én op de dag van vertrek. 

  • Zijn huisdieren toegestaan?

    Huisdieren zijn in het Nationaal Park Zuid-Kennemerland niet toegestaan, ook Landgoed Duin & Kruidberg hanteert dit beleid. 

  • Kan ik met mijn rolstoel naar binnen?

    Landgoed Duin & Kruidberg is rolstoelvriendelijk. Iedere verdieping kan met de lift worden bereikt.

  • Hebben jullie een plek om de de fiets te stallen?

    Wij beschikken over een, niet afsluitbare, fietsenstalling. Hier kunt u uw fietsen stallen tijdens uw verblijf. 

  • Wat zijn de openingstijden van het restaurant?

    Het restaurant is dagelijks geopend. Indien u wilt lunchen of dineren in ons restaurant, raden wij aan vooraf een reservering te maken. De actuele openingstijden staan hier: Fijnproeven

  • Hebben jullie ook driepersoonskamers?

    Een extra bed plaatsen op de kamer bedraagt 50 euro per bed per nacht exclusief ontbijt.

  • Hebben jullie ook éénpersoonskamers?

    Al onze kamers zijn geschikt voor éénpersoons gebruik.

  • Hebben jullie ook familiekamers?

    Wij hebben verschillende familiekamers die met een connectingdoor aan elkaar zijn verbonden. Deze bevinden zich in de aangrenzende vleugel. 

  • Kan ik ook een kinderbedje huren?

    Tegen een tarief van 25 euro plaatsen wij een kinderbedje op de hotelkamer.

  • Wat is het verschil tussen een Landhuiskamer en een Patiokamer?

    Het woord Landhuis zegt het al, een hotelkamer in klassieke stijl. Een patiokamer is gelegen in de aangrenzende vleugel en heeft een modernere uitstraling. Beide kamertypes zijn van alle gemakken voorzien.

Vragen rondom de gemaakte reservering 

  • Ik heb gereserveerd, maar ik heb de bevestiging niet ontvangen?

    U kunt het beste even rechtstreeks contact met ons opnemen via 023 - 512 18 00

  • Betaal ik bij jullie administratie- of boekingskosten?

    Indien u via onze eigen website een boeking maakt is dit niet aan de orde. 

  • Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

    Indien u een hotelkamer heeft geboekt inclusief of exclusief ontbijt kunt u tot 15:00 uur de dag voor aankomst annuleren of verplaatsen. Dit geldt bij een arrangement tot 15:00 uur 48 uur voor aankomst. 

    Indien u een non refundable (niet restitueerbaar) boeking heeft gedaan kunt u niet kosteloos annuleren of verplaatsen. 

    Annuleren of verplaatsen kan via 023- 512 18 00 of via info@duin-kruidberg.nl


  • Wat betekent ‘niet restitueerbaar’?

    "Non-refundable' of 'niet-restitueerbaar' betekent dat u een kamer boekt, waarbij u na het afronden van de boeking de kamer vervolgens niet meer kunt annuleren, zonder dat u hierbij het totale of een gedeelte van het bedrag geretourneerd krijgt."

  • Ik heb een voedselallergie, kunnen jullie hier rekening mee houden?

    Jazeker. U kunt dit vooraf doorgeven bij het maken van de reservering. 

Over enkele dagen begint uw verblijf

  • Wat is het adres van Landgoed Duin & Kruidberg?

    Duin- en kruidbergerweg 60 | 2071 LE | Santpoort Noord 

  • Kan ik parkeren bij jullie?

    Wij hebben een grote parkeerplaats waar u gratis gebruik van kunnen maken.

  • Wat zijn de openingstijden van de Spa & Wellness?

    Bekijk de actuele openingstijden en de openingstijden van de massagesalon hier: Spa

  • Kan ik mijn elektrische auto of fiets bij jullie opladen?

    Ja, wij hebben meerdere oplaadpunten voor de auto en de fiets. Maakt u hier gebruik van? Denk dan ook aan de andere hotelgasten en laat uw voertuig niet onnodig aan de laadpaal staan.

  • Is er ook een bar aanwezig?

    De bar is van zondag tot en met donderdag vanaf 17:00 tot 00:00. Op vrijdag en zaterdag is de bar geopend vanaf 15:30 tot 01:00 geopend en bevindt zich in Het Souterrain.

  • Is het handig om een reservering te maken voor het Restaurant?

    Dit is zeker aan te raden en kan makkelijk via onze reserveringspagina: Fijnproeven

  • Wat zijn de ontbijttijden?

    Van maandag tot en met vrijdag staat het ontbijtbuffet tussen 07:00 – 10:00 klaar en in het weekend tussen 08:00 – 11:00. 

Algemene vragen

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Dat kan op verschillende manieren: 

    Telefoon: 023-512 18 00

    E-mail: Info@duin-kruidberg.nl

  • Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

    Ja wij verkopen cadeaubonnen, u kunt er voor kiezen om een van onze arrangementen cadeau te doen of een vrij te besteden bedrag. Voor het aanschaffen hiervan klikt u op het cadeau-icon aan de linkeronderkant van de homepage.

  • Is de Spa & Wellness toegankelijk voor gasten zonder hotelreservering?

    Binnen de openingstijden is het mogelijk om gebruik te maken van de Wellnessfaciliteiten. in combinatie met een behandeling geniet u voor 15,00 euro geniet  3 uur toegang incl. badjas en slippers. 


  • Hoeveel hotelkamers zijn er?

    Landgoed Duin & Kruidberg telt 75 kamers. Hiervan zijn er 44 in de aangrenzende vleugel en 31 in het Landhuis.

  • Kan ik een fotoshoot bij jullie houden?

    Indien het jawoord bij Landgoed Duin & Kruidberg wordt gegeven, is het bruidspaar vrij om trouwfoto’s te maken. Voor overige bruidsparen of andere doeleinden is dit niet mogelijk.

  • Hebben jullie ook een kindermenu?

    Speciaal voor onze jongste gasten hebben wij een eigen menukaart beschikbaar.

  • Kan ik ook met het openbaar vervoer komen?

    Het treinstation van Santpoort-Noord bevindt zich op 1 kilometer wandelafstand. Er is ieder half uur een directe treinverbinding van en naar Haarlem/Amsterdam.

  • Kan ik reserveren in het restaurant?

    Dat kunt u het beste doen via onze reserveringsmodule op de fijnproeven pagina. 

  • Is er ook een mogelijkheid tot het houden van een condoleance?

    Ja dat is mogelijk, bekijk hier onze mogelijkheden. 

  • Staat uw vraag er niet tussen?

    Neem dan gerust contact met ons op via info@duin-kruidberg.nl of via 023-512 18 00

Share by: