Landgoed Duin & Kruidberg, Dé Buitenplaats van Amsterdam, heeft een boeiende ontwikkeling doorgemaakt van prinselijk jachtverblijf tot een sfeervol hotel waar gasten in een andere wereld stappen. Wij doen er alles aan om onze gasten in de watten te leggen en het droomplaatje compleet te maken. Samen met een toegewijd, professioneel team zorgen wij er middels een ongedwongen sfeer voor dat onze gasten de Wow!-factor ervaren. Jij kunt onderdeel worden van dit mooie team!


Heb jij oog voor detail en ben je een ster in verantwoordelijk leidinggeven? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste collega, die ons team komt versterken als Supervisor Housekeeping (vanaf 24 uur per week). In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor de controle en het klaarmaken van de gastenkamers, evenals het schoonmaken van publieke- en bedrijfsruimtes. Je stuurt de medewerkers aan gedurende de dagelijkse gang van zaken, zorgt dat het werk nauwkeurig gedaan wordt en het team fijn samenwerkt! Indien nodig help je mee in de uitvoering. Wij hopen jou graag hier in het mooie en sfeervolle Landgoed Duin & Kruidberg te mogen verwelkomen.


Taken & verantwoordelijkheden:

  • Vervangen van de Housekeeping Manager in geval van diens afwezigheid;
  • Opstellen van een taakverdeling van het team, toewijzen van werkzaamheden en het geven van werkinstructies aan de dienstdoende medewerkers;
  • Controleren van de correcte presentatie van gastenkamers en publieke ruimtes;
  • Controleren van technische voorzieningen, eventuele mankementen signaleren en melden aan de afdeling Technische Dienst;
  • Behandelen van verloren en gevonden voorwerpen;
  • Zorg dragen voor het plaatsen van VIP-cadeaus en welkomstkaarten op de kamers;
  • Sturen op productiviteit van Housekeeping medewerkers.

 

Ervaring binnen deze functie is vereist. Daarnaast zijn binnen onze cultuur de volgende punten van belang:

  • Ik wil elke dag beter worden;
  • Ik werk met passie en ben betrokken;
  • Ik neem mijn verantwoordelijkheid en ben daadkrachtig;
  • Ik werk graag samen en ben flexibel;
  • Ik ben duidelijk en transparant;
  • Ik kan mezelf zijn en zeg wat ik denk, vind en voel.

 

Wij bieden jou:

  • Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO;
  • Overuren zijn opneembaar als tijd voor tijd;
  • Een plek om te leren van enthousiaste vakmensen. Wij dagen elkaar uit elke dag te groeien, omdat we voorop willen lopen in gastvrijheid;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, waar nodig ondersteund door trainingen/opleidingen;
  • Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Hoscom, Meetings & More en Worldhotels;
  • Een welkomstarrangement na je proeftijd, waarbij je samen met iemand het bedrijf mag leren kennen vanuit het oogpunt van de gast;
  • Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest.



Ben jij enthousiast geworden over deze vacature? En is dit echt iets voor jou? Stuur dan jouw CV met korte motivatie naar Personeelszaken.
personeelszaken@duin-kruidberg.nl
023-5121813
06-13538308

Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg, Dé Buitenplaats van Amsterdam! 

 

 

 

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Stefan Toen:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121813

W: 0613538308