Ter ondersteuning van ons team zijn wij op zoek naar een flexibele collega voor dag-/avonddiensten en/of nachtdiensten. Wij hebben diverse mogelijkheden qua functies en uren, een eventuele voorkeur mag je aangeven in je motivatiebrief.

Als onderdeel van dit team ben je het eerste aanspreekpunt van onze gasten. Je draagt zorg voor het perfect laten verlopen van verschillende contactmomenten. Je verstrekt de gewenste informatie aan onze gasten, beantwoord hun vragen, verricht in- en uitcheckwerkzaamheden en lost eventuele klachten op. Dit wordt allemaal uitgevoerd op het hoogst mogelijke gastvrijheidsniveau. Tijdens de nachtdiensten is er wat minder gastencontact en ben je verantwoordelijkheid voor de veiligheid van onze gasten, daarnaast werk je aan de voorbereiding voor de dag en verzorg je (financiële) rapportages. 

Taken & verantwoordelijkheden:

•Zorgen voor een warm en gastvrij ontvangst voor iedere gast;

•Gasten informeren over de faciliteiten en mogelijkheden;

•Reserveringen aannemen en verwerken;

•Gasten in- en uitchecken en naar de kamer begeleiden;

•Verwerken van telefoonverkeer, e-mails, facturen;

•Op een representatieve en professionele manier gasten begeleiden en ontzorgen!

 

Over jou:

•Je bent representatief, enthousiast, gast,- en oplossingsgericht, commercieel en hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;

•Je hebt relevante werkervaring in een soortgelijke functie in de horeca;

•Ervaring met het reserveringssysteem ‘Opera’ is een pre;

•Je bent flexibel om weekenden en feestdagen te werken;

•Je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met verschillende mensen en impulsen;

•Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans en Duits is een pre; 

•Een tevreden gast is altijd het gevolg van een team prestatie en hiervoor zijn wij op zoek naar een teamplayer!

 

Wat bieden wij jou?

Een team met enthousiaste vakmensen, wat zorgt voor een professionele en gezellige werksfeer.

•Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO.

•Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, waar nodig ondersteund door trainingen/opleidingen. 

•Een goed verzorgde lunch of diner tijdens je shift, tegen een kleine vergoeding.

•Een DenK Experience na je proeftijd, waarbij je samen met iemand het bedrijf mag leren kennen vanuit het oogpunt van de gast.

•Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Meetings & More en Worldhotels.

•Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest.

•Vrij met de jaarwisseling!

 

Wil jij werken bij één van de gerenommeerde toplocaties binnen de hotellerie waar gastvrijheid wordt nagestreefd zoals gastvrijheid ooit bedoeld was? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast dus aarzel niet en mail je cv naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 023-5121805 of per WhatsApp op 06 - 135 383 08. 

 

Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

 

 

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Lianne Velthuis:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121805

W: 0613538308