Landgoed Duin & Kruidberg heeft een boeiende ontwikkeling doorgemaakt van prinselijk jachtverblijf tot een sfeervol hotel met een missie; “Taking the time to be timeless, with splendor in every detail”. Wij streven ernaar om het uitverkozen vier sterren deluxe hotel te zijn voor onze (inter)nationale gasten, door middel van een zo goed mogelijke balans tussen het bieden van hoogwaardige kwaliteit en het behoud van historisch erfgoed. Een hotel met een verhaal waar jij onderdeel van kunt gaan uitmaken!

 

Ons hotel bestaat uit 75 bijzondere hotelkamers verdeeld over het klassieke landhuis en de aangrenzende vleugel waaronder vier prachtige Junior Suite Kamers en twee Suites. Oorspronkelijk woonde hier meneer en mevrouw Jacob Theodoor Cremer, de grondlegger van het huidige Landgoed. In de vroegere zomerwoonkamer en serre huist nu het met een Michelinster bekroonde restaurant De Vrienden van Jacob. In het souterrain bevindt zich dan weer de moderne Brasserie & Loungebar DenK en het conferentiecentrum waar tal van evenementen worden georganiseerd. Ook vind je hier vanaf de herfst onze Spa & Wellness.

 

Ben jij een echte DENK’er en stromen de kernwaarden Daadkracht, Eerlijkheid, Natuurlijkheid en Kwaliteit door jouw bloed? Word dan onze nieuwe collega en kom ons team versterken!

 

Wij zijn op zoek naar een logistiek medewerker, dit kan zowel op oproepbasis als met vaste uren. Graag overleggen wij dit met jou!

Als logistiek medewerker maak je deel uit van een leuk en gedreven team maar zal je voornamelijk zelfstandig werken. Jij zorgt er voor de gehele voorbereiding van de zalen, dit betekent dat je de zaal ombouwt tot de gewenste opstelling inclusief alle benodigdheden. Deze functie is ideaal wanneer je nog geen horecaervaring hebt, je hebt de kans om grotendeels achter de schermen kennis te maken met het werken in een hotel.

 

Over jou

  • Ervaring is niet vereist, een flexibele en leergierige instelling wel;
  • Flexibiliteit, stressbestendigheid, aanpassingsvermogen en zelfstandig werken zijn jou op het lijf geschreven;
  • Minimaal 2 dagen per week beschikbaar, waarvan minimaal 1 in het weekend.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een team met enthousiaste vakmensen, wat zorgt voor een professionele en gezellige werksfeer.  
  • Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO.
  • Een goed verzorgde lunch of diner tijdens je shift, tegen een kleine vergoeding.
  • Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Meetings & More en Worldhotels.
  • Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest
  • Vrij met de jaarwisseling!

 

Wil jij onderdeel uit maken van één van de gerenommeerde toplocaties binnen de hotellerie waar gastvrijheid wordt nagestreefd zoals gastvrijheid ooit bedoeld was? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast, dus aarzel niet en mail je CV naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Lianne Velthuis:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121805