Binnen ons team is er plaats gekomen voor een: Front Office Manager (fulltime)

 

Ben jij een echte DENK’er en stromen de kernwaarden Daadkracht, Eerlijkheid, Natuurlijkheid en Kwaliteit door jouw bloed? Word dan onze nieuwe collega en kom ons team versterken!

 

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de Front Office afdeling, het visitekaartje van ons hotel. In deze veelomvattende en zeer afwisselende leidinggevende functie ben je zowel operationeel als organisatorisch verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding binnen het Front Office team, dat 24 uur per dag onze Front Office bemant. Samen met deze collega’s wordt er naar gestreefd om de hotel- en restaurantreserveringen optimaal te realiseren op een zo gunstig mogelijke wijze qua bezetting en opbrengst. Je begeleidt en leidt nieuwe receptionisten op en motiveert het bestaande team in de breedste zin van het woord. Vanuit de Front Office sta je tevens in nauw contact met alle afdelingen. Je rapporteert aan onze Rooms Division Manager.

 

Een uitgebreide omschrijving van de taken en verantwoordelijken vindt u onderaan deze vacature.

 

Over jou:

  •   Passie voor het leveren van een uitmuntende service, waarin je echt een voorbeeld bent voor het team.
  • Leidinggevende ervaring in een vergelijkbare functie.
  •  Affiniteit met en kennis van Revenue Management in een hotel.
  •  Zeer gastgerichte instelling.
  •  Commercieel denkniveau.
  • Besluitvaardig, organisatorisch, coachend en kwaliteitsgericht.
  •  Goede vaardigheden van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift. Kennis van één of meerdere vreemde talen is een pré.

 

Wat bieden wij jou?

·        

  • Een team met enthousiaste vakmensen, wat zorgt voor een professionele en gezellige werksfeer.
  •  Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO.
  •  Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, waar nodig ondersteund door trainingen/opleidingen.
  •  Een goed verzorgde lunch of diner tijdens je shift, tegen een kleine vergoeding.
  • Een DenK Experience na je proeftijd, waarbij je samen met iemand het bedrijf mag leren kennen vanuit het oogpunt van de gast.
  •  Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Meetings & More en Worldhotels.
  •  Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest.
  •  Vrij met de jaarwisseling!

 Wil jij werken bij één van de gerenommeerde toplocaties binnen de hotellerie waar gastvrijheid wordt nagestreefd zoals gastvrijheid ooit bedoeld was? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast dus aarzel niet en mail je cv naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

 

De hoofdtaken en verantwoordelijkheden in de functie Front Office Manager zijn:

·        

Leiden en aansturen van de Front Office (Receptie, Nachtreceptie, Duty Management en individuele restaurant- en kamerreserveringen).

·        

Sturen op (financiële) doelstellingen, afdelingsresultaten, realiseren van gebudgetteerde (kamer)omzet.

·        

Opstellen van budgetten (omzetten en kosten).

·        

(Toezien op) de juiste behandeling van klachten van gasten.

·        

Opvolging van de resultaten van het medewerkerstevredenheidsonderzoek.

·        

Opvolging van de resultaten van de gasttevredenheid en de net promotor score (NPS).

·        

Deelname aan periodiek Rooms Division afdelingsoverleg met de afdelingshoofden en supervisors.

·        

Deelname aan en actieve rol in: forecast meeting, sheet meeting, kwartaalpresentatie en onze DenK(dag)-start.

·        

Personeelsbeheer, waaronder het werving- en selectieproces, introductieperiode van medewerkers en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.

·        

Toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP en werk- en presentatiemethoden (huisstijl), tevens toezien op de naleving van huisregels en etiquette binnen het hotel.

·        

BHV, verantwoordelijkheid en het uitzetten van eerste acties in geval van een calamiteit ligt bij het team van de Front Office.

·        

Bevorderen van voldoende afdelingsrendement via een actieve salesattitude.

Waaronder het optimaliseren van de individuele en groepsreserveringen en het uitwerken van ideeën/voorstellen voor speciale activiteiten en arrangementen gezamenlijk met de Meeting & Event Manager, Sales Manager, Marketing Coördinator, Rooms Division Manager en Directeur.

·        

Ontwikkelen van verbeteracties en het doorvoeren van kostenbesparingen in overleg met de Rooms Division Manager.

·        

Inkopen van voor de afdeling benodigde artikelen en dienstverlening incl. het opvragen, vergelijken en bespreken van offertes. Daarnaast het maken van contractafspraken in overleg met de administratie.

·        

Bewaken en bijsturen van de kwaliteit van de geleverde diensten en producten.

 

Wil jij werken bij één van de gerenommeerde toplocaties binnen de hotellerie waar gastvrijheid wordt nagestreefd zoals gastvrijheid ooit bedoeld was? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast dus aarzel niet en mail je cv naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

Download hier de pdf-versie van deze vacature!

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Lianne Velthuis:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121805