Wij zijn op zoek naar een organisatorische en daadkrachtige F&B Coördinator (fulltime) voor onze F&B-afdeling.

Als F&B Coördinator fungeer je als rechterhand van de Executive Chef/F&B Manager. Door ondersteuning te bieden in de dagelijkse gang van zaken zorg je ervoor dat hij zich kan richten op het aansturen van de F&B-afdelingen. Daarnaast geef je ondersteuning op de werkvloer en help je F&B-afdelingshoofden waar nodig. Je bent eveneens verantwoordelijk voor het coördineren van verschillende evenementen en catering. Ook ben je het aanspreekpunt voor leveranciers en draag je zorg aan het onderhouden van deze contacten. Ben jij op zoek naar de ultieme combinatie van F&B- en kantoorwerkzaamheden? Kun je daarnaast goed met vrijheid omgaan, sta je sterk in je schoenen en ben je een echte duizendpoot? Dan is deze baan iets voor jou!

 

Ben jij een echte DENK’er en stromen de kernwaarden Daadkracht, Eerlijkheid, Natuurlijkheid en Kwaliteit door jouw bloed? Word dan onze nieuwe collega en kom ons team versterken!

 

Over jou:

  • Je hebt relevante werkervaring in de F&B, dit mag zowel keuken, bediening als kantoor gerelateerd zijn.
  • In de basis werk je van maandag t/m vrijdag overdag maar je hebt wel een flexibele werkhouding en kunt waar nodig ook in de avonden, weekenden en op feestdagen werken.
  • Je bent goed in de Nederlandse taal in geschrift, Engels en Duits is een pre.
  • Je hebt een helicopterview ontwikkeld en bent goed in staat om overzicht te bewaren en vooruit te kijken.
  • Je toont initiatief met het aandragen van (innovatieve) ideeën en verbetervoorstellen.  

·        

Een tevreden gast is altijd het gevolg van een team prestatie en hiervoor zijn wij op zoek naar een teamplayer!

 

Wat bieden wij jou?

  •          Een team met enthousiaste vakmensen, wat zorgt voor een professionele en gezellige werksfeer.
  •          Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO.
  •           Een goed verzorgde lunch of diner tijdens je shift, tegen een kleine vergoeding.
  •        Een DenK Experience na je proeftijd, waarbij je samen met iemand het bedrijf mag leren kennen vanuit het oogpunt van de gast.
  •        Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Meetings & More en Worldhotels.
  •        Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest.
  •       Vrij met de jaarwisseling!

 

Wil jij werken bij één van de gerenommeerde toplocaties binnen de hotellerie waar gastvrijheid wordt nagestreefd zoals gastvrijheid ooit bedoeld was? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast dus aarzel niet en mail je cv naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

 

Download hier de pdf-versie van deze vacature!

 

 

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Lianne Velthuis:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121805