Ervaring is niet vereist maar onze vier kernwaarden zijn erg belangrijk: 

•Daadkracht in alles wat we doen;  

•Eerlijkheid bij positieve en negatieve berichten; 

•Natuurlijkheid in onze presentatie en producten; 

•Kwaliteit in alles waar we voor staan. 

 

Jouw taken: 

•Gasten informeren over de mogelijkheden en hierin adviseren;

•Op een representatieve en professionele manier gasten begeleiden en ontzorgen.

Optioneel, afhankelijk van jouw ervaring:

•Uitvoering van specialistische facials, lichaam- en wellness massages. 

 

Over jou: 

•Je bent minimaal 16 jaar; 

•Minimaal 1 weekenddag beschikbaar en maximaal 3 weken op vakantie gedurende de zomermaanden; 

•Gastgerichte, stressbestendige en leergierige houding; 

•Je kunt goed samenwerken binnen de eigen afdeling en ook met collega’s van andere afdelingen. 

 

Wij bieden jou: 

•Een plek om te leren van enthousiaste vakmensen;

•Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO. 

•Een goed verzorgde lunch of diner tijdens je shift, tegen een kleine vergoeding. 

•Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Meetings & More en Worldhotels. 

•Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest.

 

Wil jij onderdeel uit maken van een hecht team en ervaring op doen op een unieke locatie? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast, dus aarzel niet en mail je CV naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 023-5121805 of per WhatsApp op 06 - 135 383 08.

Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

 

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Lianne Velthuis:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121805

W: 0613538308