Landgoed Duin & Kruidberg heeft een boeiende ontwikkeling doorgemaakt van prinselijk jachtverblijf tot een sfeervol hotel met een missie; “Taking the time to be timeless, with splendor in every detail”. Wij streven ernaar om het uitverkozen vier sterren deluxe hotel te zijn voor onze (inter)nationale gasten, door middel van een zo goed mogelijke balans tussen het bieden van hoogwaardige kwaliteit en het behoud van historisch erfgoed. Een hotel met een verhaal waar jij onderdeel van kunt gaan uitmaken!

 

Ons hotel bestaat uit 75 bijzondere hotelkamers verdeeld over het klassieke landhuis en de aangrenzende vleugel waaronder vier prachtige Junior Suite Kamers en twee Suites. Oorspronkelijk woonde hier meneer en mevrouw Jacob Theodoor Cremer, de grondlegger van het huidige Landgoed. In de vroegere zomerwoonkamer en serre huist nu het met een Michelinster bekroonde restaurant De Vrienden van Jacob. In het souterrain bevindt zich dan weer de moderne Brasserie & Loungebar DenK en het conferentiecentrum waar tal van evenementen worden georganiseerd. Ook vind je hier vanaf de herfst onze Spa & Wellness.

 

Ben jij een echte DENK’er en stromen de kernwaarden Daadkracht, Eerlijkheid, Natuurlijkheid en Kwaliteit door jouw bloed? Word dan onze nieuwe collega en kom ons team versterken!

 

Voor de Front Office zijn we op zoek naar een uiterst gastgerichte Assistant Front Office Manager (fulltime). In deze functie ben je samen met de Front Office Manager verantwoordelijk voor het juist verrichten van alle werkzaamheden binnen de Front Office. Op dagelijkste basis zorg je voor sturing en begeleiding van het team.

 

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

·         Verdelen en toewijzen van werkzaamheden, coördineren van de werkindeling.

·         Verrichten van receptiewerkzaamheden .

·         Aanwijzingen/instructies geven, coachend/corrigerend optreden.

·         Controleren van de juiste in- en uitvoering van de werkzaamheden en op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid en procedures.

·         (Mede) selecteren van nieuwe medewerkers.

·         Afstemmen van bijzonderheden/problemen met andere afdelingen.

·         Behandelen en afhandelen van vragen/klachten van gasten, mondeling en schriftelijk.

·         Voorstellen van verbeterpunten/veranderingen ter bevordering van de FO afdeling.

·         Beoordelings- en functioneringsgesprekken voeren.

·         Dutydiensten draaien.

·         Begeleiden en inwerken nieuwe medewerkers.

·         Vastleggen, implementeren en controleren van werkstandaards voor de bovengenoemde medewerkers.

·         Toezien op de correcte omgang met gasten en collega’s. 

Over jou:

·         Je hebt relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen de horeca;

·         Ervaring met het reserveringssysteem ‘Opera’ is een pre

·         Je hebt een flexibele werkhouding in verband met het werken in wisselende diensten (ochtend/middag/avond/doordeweeks/weekenden en feestdagen);

·         Je hebt een uiterst gastgerichte houding en streeft er naar om verwachtingen te overtreffen;

·         Je bent in staat om goed om te gaan met verschillende impulsen en bent stressbestendig;

·         Je kunt goed samenwerken binnen de eigen afdeling, maar ook met collega’s van andere afdelingen.

 

Wat bieden wij jou?

·         Een team met enthousiaste vakmensen, wat zorgt voor een professionele en gezellige werksfeer.

·         Salaris op basis van kennis en ervaring, volgens de Horeca CAO.

·         Een goed verzorgde lunch of diner tijdens je shift, tegen een kleine vergoeding.

·         Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Meetings & More en Worldhotels.

·         Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest;

·         Vrij met de jaarwisseling!

 

Wil jij onderdeel uit maken van één van de gerenommeerde toplocaties binnen de hotellerie waar gastvrijheid wordt nagestreefd zoals gastvrijheid ooit bedoeld was? Bij personeelszaken ben jij als collega onze gast, dus aarzel niet en mail je CV naar personeelszaken@duin-kruidberg.nl. Tot ziens bij Landgoed Duin & Kruidberg!

 

 

 

 

 

 

 

 

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Lianne Velthuis:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121805

W: 0613538308