Landgoed Duin & Kruidberg, Dé Buitenplaats van Amsterdam, heeft een boeiende ontwikkeling doorgemaakt van prinselijk jachtverblijf tot een sfeervol hotel waar gasten in een andere wereld stappen. Wij doen er alles aan om onze gasten in de watten te leggen en het droomplaatje compleet te maken. Samen met een toegewijd, professioneel team zorgen wij er middels een ongedwongen sfeer voor dat onze gasten de Wow!-factor ervaren. Jij kunt onderdeel worden van dit mooie team!

 

 Mijn naam is Lianne Velthuis, binnen Landgoed Duin & Kruidberg ben ik Hotelmanager en dus eindverantwoordelijk voor het gehele hotel. Ik ben opzoek naar versterking voor mijn team, binnen de afdeling administratie is ernamelijk plaats  gekomen voor een Administrateur. Als Administrateur ben jij verantwoordelijk voor de gehele financiële- en personeelsadministratie van ons hotel, je werkt samen met één collega en eventueel een stagiair. Je hebt een divers takenpakket  en daarnaast ben je in de deze functie regelmatig in contact met afdelingshoofden van andere afdelingen.Ik zoek een collega voor minimaal 4 dagen per week en iemand met ervaring in meerdere onderdelen van de administratie. 

 

 

 

 

 Taken & verantwoordelijkheden:

  • Salarisadministratie inclusief personeelsdossiers;
  • In- en uitstroom van medewerkers;
  • Debiteuren;
  • Crediteuren;
  • Het beheren van diverse geldstromen (contant, bank);
  • Maand-  en jaarafsluiting;
  • Opstellen van de financiële maandrapportage;
  • Het ondersteunen van leidinggevenden met administratieve taken;
  • In deze functie rapporteer je direct aan mij (Hotelmanager) en ben je (op termijn) onderdeel van het Management Team.

  

 

Binnen onze cultuur zijn de volgende punten van belang:

  • Ik werk met passie en ben betrokken;
  • Ik neem mijn verantwoordelijkheid en ben daadkrachtig;
  • Ik werk graag samen en ben flexibel;
  • Ik ben duidelijk en transparant;
  • Ik kan mezelf zijn en zeg wat ik denk, vind en voel.

 

Wij bieden jou:

  • Een functie met veel vrijheid;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, waar nodig ondersteund door trainingen/opleidingen;
  • Diverse personeelskortingen intern, maar ook extern via Hoscom en Meetings & More.
  • Een welkomstarrangement na je proeftijd, waarbij je samen met iemand het bedrijf mag leren kennen vanuit het oogpunt van de gast;
  • Verschillende evenementen voor medewerkers zoals onze BBQ, kerstborrel en het personeelsfeest.

 

Herken jij jezelf in bovengesteld profiel? En ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. Stefan Toen:
E: personeelszaken@duin-kruidberg.nl 
T: 023-5121813